04-08-2011

donderdag 4 augustus

vandaag gebeld door zk, jordi werd wakker, en beademing ging eraf.....ik snel zijn pa gebeld en die zou rijden, want door alle spanning was ik te opgefokt, mijn oudste zoon opgehaald,
die ook al dagen stijf van angst is en blij met elke teken
Wij er snel heen, en ja hoor, mijn manneke reageert, doet ogen open,
probeert te praten, (is veel brabbelen) , maar is oke
wilde van alles aanraken, reageerde zelfs op een vraag of hij mij kende, met nee schudden met hoofd, maar smile om zijn mond, ik zei nog draakje van me ;-)
ben nu al tijdje thuis, veel gebeld door vrienden en nu dus ff update op hyves, oa
en zijn blog

3 opmerkingen:

roompie41 zei

Liev Jordi, Jerry, Marian en al die andere mensen die zo dicht staan bij Jordi.
Wat een geweldig nieuws wat een geweldig feest!
Een week geleden zaten jullie er nog anders bij de vrees tussen leven en dood en dan nu een week later een zoon die een klein grapje maakt en zoon die lacht om het kietelen aan zijn voet.
Mensen ga genieten met zijn allen en ook al zal de komende periode ook niet makkelijk worden met alles wat er op jullie afkomt Samen komen jullie er door heen

Veel liefs Romana en kids

juliette zei

Jordi!!
Wat heb je me laten schrikken vorige week! Maar je bent vandaag wakker geworden, thats the spirit buddy! Dit laat maar weer eens zien dat je sterk bent eh! I think you had an little angel on your shoulder that day!

Ik hoop je snel weer een keer te zien, we denken aan je Jor,(F) knap maar snel weer een beetje op!

Liefs en een dikke knuffel, Juul

Ester van Bruchem zei

Ik vond het een heel bijzonder en speciaal moment dat ik erbij was toen Jordi wakker werd. Het was zo'n goed nieuws op dat moment. De artsen vertelden me dat hij nog niet eerder had gereageerd op opdrachten en dat hij ons voor het eerst echt kon horen en begrijpen.

Ik merkte dat hij me hoorde toen ik tegen hem sprak... heel fijn!!

Beterschap en hopelijk snel nog veel meer verbeteringen!!

Gr Ester