14-08-2011

zondag 14 augustus

update over jordi:
hij is nu paar dagen in zh den bosch, lekker dichtbij, en kan er zo vaak heen als ik wil,zh is pas 2 maanden nieuw, is in alles voorzien ( had ik liever niet geweten) ;-)
ze zijn met allerlei testen bezig, ergo, dieet, fysio, motoriek,
en hij reageert redelijk op vele dingen, alleen merk ik wel een stukje verandering, maar het gaat ook allemaal zoooooo snel,
ik val van het ene moment in het andere, best pittig,
en denk dan ook, hoe kan het zo snel zo goed gaan.....!!!!
hij draagt netjes zijn helmpie, en loopt al wat rond, deze week gesprek aan gevraagt met arts, en de bevindingen van alle hulpverleners.....
gister zijn de krammen uit zijn hoofd gehaald, het waren er maar liefst 60!!!!
vandaag zijn zijn vriendinnen, mijn boven komen helpen met zijn kamer schoonmaken en gezellig maken, dan merk je wel hoe een hecht cluppie ze zijn....
verder komt bij mij nu erg veel naar boven, dus zoek ook rustmomenten, zover als mogelijk is
allemaal lieve knufffffs van mij en jordi

1 opmerking:

roompie41 zei

Hoi allemaal,
Wat zal er veel op jullie afkomen, wat zal veel voor jullie verwarrend zijn. Maar fijn dat er mensen zijn die nast jullie staan.
Het belangrijkste is nu dat de rust in jullie leven komt. Ben duidelijk naar de mensen om jullie heen want samen met hen staan jullie sterk.

liefs romana