09-08-2011

ff update:
 
jordi heeft gister voor het eerst gelopen,
vandaag gedoucht, onder begeleiding,
als hij zo opknapt als nu, dan kan hij was terug naar het zk in den bosch,
daar verder aansterken, en over 4 maanden wordt hij dan weer geopereerd, om zijn schedel- stuk terug te zetten, daar snap hij niks van, hij denkt dat groeit vanzelf wel dicht
 
hij mag dan al die maanden niet zonder een speciaal helmpje lopen
en dat ziet hij dus ECHT niet zitten, zegt hij ...
zijn korte termijn geheugen is momenteel niet goed, heeft nog last om op bepaalde woorden te komen, maar verder valt het tot nu toe reuze mee,
als je bedenkt dat hij 4 dagen geleden nog kritiek was....
 
verder heb ik veel rust om hem heen geregeld, want hij heeft nog veel slaap en rust nodig..
 
dank voor de kaarten, zijn kamer hangt al aardig vol
 
ik zelf heb het ff heel moelijk, de vermoeiheid en de zorgen komen er nu uit,
de "automatische" piloot, is vertrokken ;-)
 
groetjes marianne

3 opmerkingen:

Juliette zei

Hi Jor,

Ookal weet je op dit moment niet wie ik ben... Je doet het geweldig! Hou dit vast eh! Het gaat vast nog moeilijk en zwaar worden, maar denk dan aan al die mensen die met je mee vechten, bij je langs komen en er altijd voor je zullen zijn.

Hold on. X

marianne zei

hoi meis
ik heb het nog met max over jou gehad,en die zei dat jordi jou wel kent, mischien kan je eens samen met max op bezoek gaan?

gr mariane

Ester van Bruchem zei

Anouk en ik zijn gister op bezoek geweest. Het was fijn om even met hem te praten, maar je merkte inderdaad dat hij soms moeite had om uit zijn woorden te komen. Daarnaast was hij erg moe van de dag ervoor en van het douchen. Ik hoop dat hij goed heeft kunnen rusten na ons bezoekje.

Het was grappig om te horen dat hij zich zorgen maakte over school!! Ik heb hem verteld dat hij zich daar niet mee bezig mag houden van mij. haha

Gr Ester