12-08-2011

hallo allemaal, jordi is goed aangekomen in den bosch,
hij is hier erg blij mee, en moeders ook ;-)

zowiezo dichterbij, maar ook een zeer goede verzorging, aandacht, en eindelijk de onderzoeken waar ik al dagen op wachten....
en ze helpen ook goed mee met nadenken, wat goed is voor zijn herstel,
kwa bezoek enzo....
vandaag sondevoeding eruitgehaald,
hij kan weer zelf drinken, en weer beetje eten op...

gaan nu ook testen doen kwa, hersenactiviteit, en bewegingen....

bezoek in overleg met moeders of verpleging, hij is te moe om lang mensen om zich heen te hebben, gelukkig vinden hun dat ook....en geeft hij dat zelf ook aan

moeders gaat ook fff bietje bijtanken, want moeders heeft dat ook erg hard nodig ;-)

dus tot nu toe allemaal goed nieuws

1 opmerking:

ruud eggink zei

Halloo Marianne als het kan zou ik Jordi graag een keer bezoeken. Wat mij betreft het liefst vanaf maandag 22 augustus. Je kunt een moment doorsturen naar mijn school e-mail adres, r.eggink@derietlanden.com

Ik lees het wel. Verder sterkte en ik hoop snel tot ziens.
Ruud Eggink