06-08-2011

laatste-update 6 augustus

ff update:

ik val van de ene emotie in de andere.
en van de ene verbazing in de andere.

ik kom gister in het zk, hij ligt op een kamer alleen, vlakbij de zusterpost,
hij zit recht op en spreid zijn armen en roep MAMA, ik brak...knuffelennnn
eindelijk na al die tijd!!!!!

terwijl ik het nu schrijven, branden de tranen weer in mijn ogen
wauwwwwwww, en daarna gebeurde er zo veel.
hij praten, wel wat suf, maar oke, daar was niks mis mee,
hij had een ipad, van een van zijn vriedinnen, die zette hij aan, deed ie allemaal
moeiteloos, Hij begon te rappen( hij is een rapper)
ik liep over van tranen, dat hij dat ineens allemaal kon...

de verpleging vroeg wie wij waren, hij benoemde ons allemaal !!!!!!!
hij maakte ook grapjes,

dus al met al, hij heeft een hele goede bescherm-engel op zijn schouder,

hij kan ook stukjes benoemen die zijn gebeurt..
verpleging vroeg hem vandaag hoe hij zich voelde,
toen zei hij hoe zou jij je voelen als je bijna dood was ;-)

ik heb de verpleging al verteld, dat ze nog veel zullen lachen met hem

lang verhaal, maar alleen maar goed nieuws,
ben het gisteravond met vrienden wezen vieren, vandaar mijn late reactie

6 opmerkingen:

Juliette zei

Jordi!! Ik ben er gewoon stil van. wat moet dit een mooi moment zijn geweest.. voor jou en iedereen die erbij was! Everyone is proud of you. Ga zo door en wie weet tot snel!

Ik wil nog zoveel zeggen, maar meer als dat ik vreselijk blij ben met dit bericht komt er niet uit! Hoop dat je me kaartje heb ontvangen!


dikke knuffel, Juul*

Ester van Bruchem zei

Hey Jordi,

Wat ben ik blij met dit goede nieuws!! En wat ben ik ook enorm blij voor je broer en jullie pap en mam.

Ik kom van de week zelf nog even bij je op bezoek om het zelf te kunnen bewonderen.

Heel veel succes met je herstel!

Gr Ester

Anoniem zei

vvv

Ronald Heidanus zei

Jordi! Super nieuws!! Ben erg blij voor jou en de rest van je familie en vrienden. Was van de week heel bijzonder om te zien dat je zoveel kracht hebt. Heel veel succes met het herstel! Kom binnenkort weer eens even langs! Groet, Ronald.

roompie41 zei

Hallo lieverds,

Wat gaat het toch allemaal geweldig, sta steeds weer voor paf.
Zei gisteren al wat bijzonder.
Vorige week vrijdag en gistere, twee keer dezelfde data twee jaar achter elkaar twee tegen overgestelde gebeurtenissen maar geluisterd heeft die wel hebkaars naast zijn foto gezet en gezegt dat die moest waken over Jordi en dat die moest zorgen dat het goed kwam. nou geluisterd heeft die


gewoon geweldig!!!!
Liefs romana

marianne zei

ja maan, idd, hij had goede bescherm engelen, ad en mijn mamsie, die ook sinds vorig jaar is overleden,

ik zei tegen haar: als jordi aan de poort staat, en hoe blij jij dan bent hem te zien, je stuurt hem terug;-)

xxx